9 de juny QUEBEC

Ahir a la nit vam arribar a Quebec. Després d’una estoneta “curta per sort” vam averiguar on podíem aparcar la Gran Pitchet (el nom amb que hem batejat la rulot).

Estem aparcats al costat del port. Ahir vam prendre algo a Quebec, no hi havia ningú pel carrer però després de casi matar al Rios vam trobar una zona més animada!

Quebec de nit té molt encant. És com un “poble en gran i amb elegància”. Pujades, carrers peatonals, casetes antigues…i poquíssima gent pel carrer. Al bar hi havia un noi tocant i vam fer 3 pitchets (litre i mig de birra cada pitchet, entre els 5). L’Àlex va tenir una experiència amb el sexe oposat quan tornant de pixar va xocar amb una rossa i el seu cap va rebotar amb els seus pits…som d’aquests.

La nit a la Gran Pitchet ha estat molt bé. Això sí, a fora fa un fred de collons. Les recomanacions del Rios, Wei…eren porta’t pantalons curts i impermeable. Los Cojones!!!

La rulot s’amplia, es fa gran. Anem a esmorzar.

Ok ja de camí a la natura. El dia per Quebec s’ha presentat plujós. La visita a la ciutat ha estat maca. Esmorzar a un lloc Dominicà i turisteo. Hem pujat 396 escales i hem visitat el centre. Hem vist varios músics i hem descobert que no ens podem refiar del Rios. Tot i trobar un esmorzar la mar d’apetitós a un mercat tres jolie, hem fet cas al Rios i hem anat al Dominicà. Nota mental: als mercats es menja millor i més barat.

El paissatge comença a agafar color. El verd ja agafa protagonisme a cantó i cantó de la carretera. Sona “Rotterdam” dels Beautiful South mentre seguim avançant…